pondělí 13. října 2008

Francouzská autoanabáze

Slíbila jsem dovysvětlit hrkající auto a komentáře ohledně kvality francouzských služeb. Takže...

Co se kvality služeb týče, skvělou ukázkou přístupu ke klientům je například fakt, že ani po třech týdnech nemám aktivovanou linku na internet, a téměř po měsíci, co jsem si otevřela účet u BNP Paribas, mi nebyli schopni vydat platební kartu, ba ani vysvětlit, kde je problém... Ale co, nějak to přežívám :-)

Horší bylo, když naši potřebovali opravit auto. Štěstí bylo, že vůbec dorazili, už někdy od Paříže totiž auto vydávalo hrozné zvuky a vibrovalo tak, že bylo téměř neovladatelné. Problém byl někde u přeního kola, technické podrobnosti ovšem nejsou důležité. Potom, co jsme v neděli úspěšně dojeli do Cheverny a zpět, se taťka v pondělí vydal do autorizovaného servisu VW, Audi a Škoda nedaleko Blois zjistit, co se dá dělat. První varování: pokud budete někdy něco ve Francii zařizovat, připravte se na to, že vám znalost angličtiny a němčiny zdaleka nebude stačit... Všichni tu všude mluví výhradně francouzsky, s trochou štěstí narazíte na člověka, který umí aspoň lámaně anglicky. Stejné to bylo i ve zmiňovaném servisu, takže domluva téměř nemožná. Auto ale nakonec přijali, problém nastal, když měli přistavit náihradní vozidlo (právo vyplývající ze služby Škoda Assistance). Na něj taťka čekal skoro 5 hodin (!) - důsledek "komunikace" české a francouzské centrály Škoda Assistance, až ho nakonec ze servisu před pauzou na oběd vyhodili bez auta, takže si musel vzít taxi... Pak mu teda zavolali, že si má za další dvě hodiny vyzvednout náhradní auto v půjčovně, takže další čekání a další taxík... No co dodat...

Auto nakonec spravili, naši se v pořádku dostali domů, nicméně nás tahle anabáze připravila o čas, který jsme mohli strávit spolu jinak a nepochybně lépe...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Šárko, sledujeme tvoje zápisky z francouzské mise a zdravíme tě z Moravy!