sobota 21. března 2009

Journée portes ouvertes ENIVL

Minulou sobotu jsme měli ve škole den otevřených dveří, a to by nebylo, abychom se nechlubili, co všechno děláme a jak je ENIVL super škola :-) Jinak to bylo příjemné dopoledne, člověk popovídal se spoustou lidí, taky profesoři byli nezvykle komunikativní, což se normálně na hodinách moc nenosí, takže pohoda :-) Přikládám pár fotek, abyste viděli, jak vůbec ten náš ústav vypadá...




P.S.: Humorná historka - jak jsem říkala, že známky stále ještě nejsou oficiální (po 2 měsících od zkoušek), tak to stále platí. Nicméně třeťáci, s kterými jsem v minulém semestru absolvovala jeden předmět, už známky mají, tak jsem se byla zeptat za profesorem, jestli by mi nemohl řici tu moji. No nemohl, protože písemky se opravují anonymně, a na studijním se teprve rozlepí růžek zakrývající údaje o studentovi a známky se vepíšou do systému. No tak jsme šli na studijní, tam nic nevěděli, tak nezbylo než prohledat písemky a najít tu moji. Ovšem, světe div se, jako by se do země propadla... Tak jsem docela zvědavá, jestli ji najdou, nebo co se bude dít když ne :-))))

Žádné komentáře: