pátek 13. března 2009

Že by už???

Jak jsem psala minule, že už je jaro a tak, tak jsem to nejspíš takříkajíc "zakřikla", protože záhy na to se počasí vrátilo do normálu, tj. nastal zamračený, mokrý a nevlídný únor... No, co naplat, většinu času jsem stejně "proseděla" ve škole (tenhle semestr je o poznání hustší...), ale naštěstí jsem to přežila, taky díky tomu, že poslední týden jsem strávila doma, na lyžích, i když s mírným nachlazením, ale přesto parádně, ani se mi nějak nechtělo zpátky. Ale prázdniny skončily, škola zavolala, a já jsem už zase zpátky v Blois... Začal březen, a vypadá to na další "jaro alert" (tentokrát klepu na dřevo ;-)). První týden po prázdninách byl sice lehce krušný, protože jsem se musela vypořádat s nachlazením, které se mi za to, že jsem ho o prázdninách ignorovala, odvděčilo tím, že mě trápilo víc a hůř ještě celý týden (no jo no, co jsem taky mohla čekat... :-))).

Nicméně teď už je zase dobře, co je ještě lepší, že noha přestala bolet, tak už zase "skáču přes kaluže", resp. běhám jako o závod, v uších parádní beaty od mých nových oblíbenců Franz Ferdinand a Killers :-)) K tomu samozřejmě plavání a taky kolo, konečně už nejen přiblblé ergáčování, ale protože se počasí už zase začalo tvářit jarně (dneska sluníčko, azuro, 19°C, klepu podruhé, pro jistotu...), můžu zase drandit venku, a tak jsem si dneska po škole, která dnes výjimečně byla jen od 8 do 10 (jinak jedeme běžně 8-18 každý den, někdy dokonce bez pauzy na oběd...), dala vydatných 90km, pak 4h práce v laborce, takže jsem teď solidně mrtvá, ale navýsost spokojená... Taky proto, že už konečně vím známky ze zkoušek (ještě ale stále tajně, kdy vyjdou oficiálně se neodvažuju hádat... :-)), kteréžto jsou opravdu velmi dobré a některé přímo excelentní, no uznejte, získat 24 bodů z 20 je celkem šleha... :-) No snad se zadaří i za 3 týdny, kdy mě čekají další zkoušky...

Přikládám pár fotek z laborky, pro změnu od všech těch krajinek a vysmátých obličejů, abyste viděli, že taky trochu pracuju :-))))

Žádné komentáře: